choklad fondu


Hej Min vän!
Kvällen börja jag med en rask promenad sedan kunde jag inte låta bli och köpte med mig kinamat. Tog en dusch med kropps peeling o ansikts peeling och ett glas vin och där efter jordgubbar med fondu..så gott!

Nästa lördag kommer jag ha reseber vid denna tid eftersom jag ska åka på natten med Swebus till arlanda..smidigt! :) Har beställt en ny bikini från hm..eftersom känslan att åka iväg o shoppa lite nya strandkläder gör ju allt mer spännande. Köpt scarfs som jag ska ha för o skydda håret mot solen. Sedan masa mini shorts o kjolar som ska användas flitigt. Har nu gjort en checklista så jag inte ska glömma saker.. så ska snart börja packa o checka o stryka och checka o stryka från listan!..Åh vad spännande med nytt land nu :)

Jag har både hört negativa o positiva feedback om Turkiet men det bästa är sin egna uppfattning så nu ska jag åka ner dit o se o tycka vad jag vill :)

Så Alanya here I come :)


Önskar alla mina blogg läsare en trevlig helg!

Puss o kram miss choklad fondu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0