Denmark

(Google)

 

Här ska jag bo 6/6-10/6 ska bli så mysigt. Myten säger att det spökar och när jag var där för två år sen då vakna jag varje natt 04.13 av ingen anledning men blev klar vaken på en gång. Inget jag stördes av men så konstigt och en kollega vakna klockan 05.00 det är ett gammalt nun kloster och det sägs att det var en som gick och väckte alla varje morgon och självklart blir det olika tider för alla. Det är en lugn o fin plats så mysigt med en stor kyrkogård bredvid :S

Nu är det 2,5 vecka kvar så sorgligt men så otroligt skönt!

Nu ska jag skaka rumpa och träna afro dans..

ha en super trevlig kväll!

För mig blir det sushi och Greys och plugga lite.

Puss o kram miss Denmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0