Packar för fullt!

Det är intensivt o packa. Inte lätt alltså, man får ju ångest för alla saker man har och ändå är man inte nöjd! Vad är det för värld vi lever i liksom? Många i U-länder är nöjda om dem har mat och tak överhuvidet o de i sopsäckar.
Måste börja uppskatta de jag har alltså...packning tar aldrig slut, där man kan gömma massor med saker tar ju evighet. Bokhylla, skåp osv. Har tre lådor kvar så kan packa dem med sen så är det bara o be Daniel om fler lådor. Han har hela förrådet fullt.

Hittade massa goa bilder medan jag packade, otroligt kul emellan åt! Nepp nu ska jag fortsätta. Petra kommer förbi en sväng o pratar med mig!

Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner.

"Uppskatta de du har"

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0