Mitt hjärta

(Google)


Jag har äntligen träffat mitt livs kärlek! Går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom o vill vara med honom för alltid.
Han får mig att le och våga drömma och veta att det kommer gå i uppfyllelse en dag. Han får mig att pirra i hela kroppen varje gång han ler mot mig. Vi skrattar ihop o vi vet båda att vi förlänger livet ännu mer. Han kan trösta mig då jag är ledsen genom att hålla om mig o ger mig kramar o pussar på pannan. Han får mig att känna mig trygg med honom.
Våra 700 mail som vi skrev till varandra första veckan, då vi lärde känna varandra betydde detta mycket, att något bra är på väg då han vill veta vem jag är och nyfiket skrev mail varje minut. Vi kunde inte slita ifrån varandra.  På jobbet kunde jag inte koncentrera mig för han tog upp 90% av min hjärn kapacitet, mobilen burrade varje minut.  Han var som sagt så viktig o jag var mer o mer nyfiken på honom för varje dag.

Min familj o hans familj var så nyfikna på honom o de gick in på hans facebook o min facebook o snokade vem mannen var.

Idag bygger vi ett hus och en framtid ihop och det känns så underbart i hela mitt hjärta!
Han är rätt för mig! Det vet jag..

Jag älskar dig Daniel för alltid!

Kram


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är så glad för din skull Mitta! :) Stor kram!

2011-05-15 @ 17:08:19
Postat av: petra

åhhh du är verkligen värd det bästa! puss

2011-05-16 @ 09:45:31
Postat av: Sara

Blir verkligen glad när jag läser en sån fin kärleksförklaring:)

2011-05-18 @ 17:18:44
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0