En utmaning till :)

***

OM MIG
1. Vad heter du? Mitta
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är nöjd med mitt ovanliga namn :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mira & ett namn som jag hatar (Mithun) blä!
4. Vilket stjärntecken är du? Ox-tvilling
5. Vilken årgång är du? 83:a
6. Vart bor du? Örebro
7. Bott utomlands? Nej, älskar mitt land Sverige för mkt
8. Flyttat antal gånger? Yes! Ronneby-Örebro-Norrköping-Örebro
9. Vart skulle du vilja bo? Varmt land :)
10. Vilken skolklass? Jobbar nu
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Advokat, skåderspelerska :)

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 160 cm ca
2. Hur mycket väger du? normal
5. Mest nöjd med? Mina tänder :)
6. Minst nöjd med? Rumpan o armarna
7. Skostorlek? 36
8. Glasögon? enkla som jag knappt använder
9. Har du några piercingar/tatueringar? Har hål i öronen det räcker. Rädd för nålar så blir nog ingen tatueringar

FAVORITER
1. Filmer? Madagaskar filmerna *haha* Änglarnas stad
2. Låtar? Old is Gold
3. Årstider? Vår, sommar o tidig höst
5. Djur? No thanx
6. Färg? Svart, vitt o grått :)
7. Tv-program? Desperate Housewives o Greys
8. Ämne i skolan? Geografi
9. Sysselsättning? Shoppa *ha ha!!
10. Största idolerna genom alla tider: Aww min nick dock i Madagaskar och en olding som Tom Hanks..*hugg hugg hugg* :)


Nu ska jag iallafall sova!! :)

Puss miss defintly tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0