i veckan..

Gomorron där ute!!

Nu är jag själv stressad inför helgen.

Det ska:

Tvättas, tränas, packas, måla naglarna, vaxa mustachen och noppa ögon brynen.. Har provat mina kläder inför helgen iallafall så det passas *puh* Dock vet jag bara inte vad för skor jag ska ha men det löser sig tror jag! :)

Klänningen är bestämd iallafall, det blir den här med ett svart tjockt bälte så det blir en markering och ett svart halsband till och kanske nån armband :)

På min mosters 50 års kalas så blir det massa mat och dans o mys, ska bli så mysigt och komma tillbaka till barndoms byn men många minnen kommer dock att komma upp som varför är inte pappa där. Idag känns det som pappa lever och bor i Ronneby. Men när jag är med mamma så förstår jag att han inte finns.

Nu ska vi tänka positivt, inte så många dagar kvar på jobbet och ledigheten är så välkommande och längtar dit!
Önskar alla en trevlig dag..
..på återseende när jag har tid!

Puss o kram miss stress


Kommentarer
Postat av: tina

KRAM!

2009-12-09 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0