Ronneby

Nästa helg är det mycket som händer. Kommer flängas hit o dit i 80 mil men tror det är värt för snart är det jullov. Då ska jag inte göra ett skit i 3 veckor och det ska hållas :)
Ronneby är ju som sagt min barndoms stad där jag är född och uppvuxen..mitt hjärta tillhör alltid Ronneby även om man har gått vidare i livet och man har nya känslor för andra städer :) som Örebro! Saknar närheten till hav... lilla byn där alla känner alla, nära till Köpenhamn, min släkt och mina barndoms kompisar och som sagt alla minnen som finns där.
Men det är skönt o bara åka ner och besöka och sen komma tillbaka till vardagen för nu är jag van vid det stora och ha det mesta i närhet och större utbud men som sagt havet saknar jag!



fredag är det en mycket speciell dag då det är bröllop för min kollega/vän mest är hon en vän :) ska bli så underbart och kul o se henne vitkläd och vackrast av alla på hela kvällen..hennes ögon kommer ju vara sååå nervösa och hon lär nog skaka som ett asp löv men nånstans vet hon att den här tiden kommer inte tillbaka och hon kommer titta in i sin blivande mans ögon och lugnet kommer att sätta sig i hjärtat då hon älskar honom och han älskar henne.
Jag kommer att gråta..tycker det är så känslosamt och fint! Hur det kommer det att vara när jag gifter mig eller kommer jag bli gift..hur ser mitt liv ut?
Deras bröllops resa går till Thailand och jag är inte ett DUGG avundsjuk..nä då! :)

Nästa jul befinner jag mig i Indien och det är bestämt! Så de så.. :)

Som sagt 2 veckor kvar nu och ser framemot nästa vecka så myckt!!
Sista veckorna på jobbet blir bara  jobba, jobba, jobba, jobba,jobba!!!!

ha en toppen kväll!

(Alla julklapparna är klara nu, nån enstaka kvar bara)

Puss miss Ronneby


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en underbar vän/kollega!!! använd vattenfast mascara ;-) puss

2009-12-05 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0