Utmaning

3 saker som du kommer ihåg som om det vore igår:

När jag fick veta att syrran skulle testa sig om hon var gravid
Alla våra resor hem till mina föräldrarna till Ronneby
När jag träffade min bästa vän först gången :)


***

3 saker du ogillar:

elakheter
Negativa människor 
Girighet


***

3 saker du gillar:
Shopping
Sommaren 
Lycka

***

3 låtar du lyssnar på mycket på nuförtiden:
Indiska låtar allihopa :)

 

***

3 TV-program som du följer:
Greys Anatomy
Ugly Betty
Desperate houswifes


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Berätta 10 saker om dig själv:


♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag tvättar håret max 2 ggr i veckan.

***

Är tydligen duktig på att fixa hår fast jag inte visste det :)

***

Kan stoppa in min högra stor tå i munnen

***

Min tunga kan nå min näs spets

***

Sjunger i duschen

***

Har varit kär i Jared Leto, pussade hans bild varje gång innan jag gick o la mig

***

Snattade en godis ask när jag var 4-6 år

***

Har varit med i Fröken Blekinge uttagning

***

Gråter till sorgliga filmer

***
Svag för mat

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu utmanar jag alla er andra som har lust att anta utmaningen :-)

Puss miss fröken Blekinge








Kommentarer
Postat av: tina

Åååh vilken rolig lista! Sitter här och garvar för mig själv ;) Stoppa in tån i munnen, har du provat?! Hahahaha! Du är så skön :P

Jared Leto var en riktig snygging! ;)

Och du, du är skitbra på att fixa hår, speciellt mitt! ;) Love & miss u! Puss å kram sötis

2009-12-06 @ 16:49:18
URL: http://www.ikeepondreaming.blogspot.com
Postat av: Anonym

får väl också fixa denna utmaning sen vid tillfälle! puss

2009-12-08 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0