Förvandlats till en katt?

Hela dagen har jag känt att jag har nåt hår i halsen.. har jag svalt en hårboll? Blivit en katt..undra vad det är. Undra om man kan förvandlas till nåt annat ibland... usch, men då skulle jag inte vilja vara en katt isåfall.

Är fortfarande sjuk, snuvar, hostar och trött..sover hela tiden. Ska stanna hemma och bara vila..och inte ens anstränga mig att diska :)

Det är så underbart att våren är här men önskar att jag var frisk så jag kunde njuta av våren.

Nu så ska jag fortsätta harkla så jag får bort det jag har i halsen..om jag har nåt eller om jag är på väg att förvandlats till nåt..*spännande*

På återseende miss katt

Kommentarer
Postat av: simone

uuuh, hår i halsen är inte nice :p

2010-04-15 @ 14:09:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0