Göteborg weekend

I fredags åkte jag ner till Gbg och skulle träffa andra tre tjejer. Syrran o jag åkte och hade ur mysigt hela dagen innan de andra kom vid 19-20 tiden. Syrran o jag var inne i Lush..så otroligt fina underbara grejer.
Vi gick ut och åt på nåt ställe och jag var suen på deras tonfik men dne var slut så det fick bli köttbullarmed mos :) hemmagjorda..mums!! :)

Lördagen intogs med hotell frukost åt precis allt blev så mätt att jag inte var hungrig på 6 timmar eller nåt. Det fick bli en enkel lunch i med att vi skulle ut och äta. Vi åt på SoHo och det var så gott..drinkar, god malet och det var underbart gott!
Glömde visst nämna att det var shopping mellan 10.00-15.00..benen var helt sönder mosade! Men det var fint väder och mysigt och strotsa omkring i gallerior och affärer. Jag hitta et par vita jeans legging, en randig corall färgad line och ett par röda tygskor :)

Söndagen var de frukost igen men denna gången åt jag de jag tyckte om och inte proppfull ;) lätt hänt de där! hihi..
de andra åkte vid 12-13 tiden men syrrans o mitt tåg skulle gå vid 14.00.
Vi gick omkring, fika och köpte med oss sushi, syrran försökte men hon spydde på tåget..stackare!*
Mittemot oss satt en ur trevlig kille.. ;) en snygg sån med! hihi..

Men helgen var underbar! Och när man kom hem så har man fått en förkylning nu..så ligger här o kurierar mig...

Nu till helgen kommer min vän Tina :) miss u!

Ha en bra solig dag..nu är våren på väg! Love it!

ps. såg en bloggare med :) ds

På återseende kram miss flue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0