Kommit på...

Nu har jag kommit vad det är som jag trott..att jag ska förvandlas till en katt? På denna universium?..No No, för mycket fantasi filmer. Eller som Sabrina Tonårshäxan ;)
Nej, här är det, jag har sår i halsen, för jag har harklat, druckit varmt och ätit mat fast jag knappt kan svälja.. så nu har jag kommit på det.

Igår önskade jag mig en spring pojke som kunde vara här och koka te, hyra film, ge mig glass och bädda ner mig i sängen och sen bara finnas där. Kan man hyra in nån sån? Isåfall vart? :)

Snart har jag tvättat klart..

Blir tokig, vill träna men kan inte..imorgon blir det läkar besök thats it! Ge mig knark vad som bara jag slipper vara sjuk nu för femtio elftegången...

På återseende...

Puss miss spring pojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0