Köpstopp

(Google)

 

 

Nu är det dags för köpstopps månad IGEN, det funkar ganska bara varannan månad typ..eller sist hade jag i februari månad men 3-4 ggr om året funkar. Man behöver verkligen inte saker som man tror man gör!.. ;)

Denna månad ska jag boka in mig på en ansiktsbehandling och klippa mig på tisdag, mina toppar börjar bli kluvna.. :( men sist var det 3 månader sist jag klippte mig och fräschade upp min frisyr. Vet inte hur jag ska klippa mig igen, får googla på frisyrer..tips? Så tar jag gärna emot det, vill gärna behålla mitt långa hår och kankse lugg igen..?

Maj månad är en full proppad månad då det händer så mycket, sista månaden för mina elevers avslut/student..födelsedagar därmed jag själv fyller år. Sugen på nån liten party med mat/tilltugg och bara få uppmärksamhet! :D Det är ju inte helt fel det.. presenter.. :) *fniss* glada härliga trevliga vänner!

Imorgon är det sista dagen för skit pencillinen, äntligen! Trött på den nu..munnen smakar medicin och jag är trött hela tiden! Igår sov jag hela tiden och la mig tidigt igår 21.30 och vakna 8.30, nåt skumt! men helgen har varit så skön att bara sova bort.. ;)

Nu ska jag hem till syster och måla lite saker och sen busa med min Isak..saknar han!

Hoppas ni får en mysig söndag..

På återseende

Puss miss köpstopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0