Shopping tokig

(www.ginatricot.se)

Idag fick den här tröja n följa med mig hem, den sitter kanon men ett linne under. Nöjd med mitt köp.. :)
Juste, som ni vet mitt köpstopp så har jag kommit på att jag skiter i det för jag vet att annars handlar jag gärnet månaden efter, lika bra o köpa de man vill MEN MEN MEN tänka hundra gånger om jag behöver. Även små skit som vatten flaska och handla mat varje dag. Planera planera..som att ta med en vattenflaska. Speciellt nu i sommar kommer det gå åt. Bästa är egentligen och att ha en flaska i frysen innan så blir den iskall och ta med den så tinar den sakta med säkert och underbart gott. (Man kan smaksätta den också)

Nu är det 5 veckor kvar o jobba med ungdomar sen en veckas planering osv.

Juste, har börjat o träna igen nu :) känns kanon!

Önskar alla en trevlig valborg!


På återseende miss shopping tokig


Kommentarer
Postat av: simone

Thats hot hörru!

2010-06-03 @ 13:05:42
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0