My life is going mmm....

Ja livet traskar på som vanligt... snart är mitt åtta veckors semester över men så är det tiden har väl aldrig stått still när man har velat det. Men samtidgt vad vore livet om allt ståd still? Vi skulle se ut som statyer och inte fick utvecklas oss. Men det jag ville var ju mer att jag vill ha semster året om! hihi.. ;)

Idag kommer T och hon ska hitta på lite hyss.. men det tillåter jag fr det känns bra både för mig o henne!..Wihoo :) Love her.
Ikväll fick jag en inbjudan av P och ska hem till henne o grilla. Mums..saknat henne så mycket! Blir gott..säger aldrig nej till grillat eller korv..HAHAHAA..

men först blir det en god onyttig frukost sen blir det göra sig iordning o sen ut på stan med Tina. Underbart väder och två underbara dejter idag..kan dagen bli bättre? Dont think so..
I wish everyone a perfekt beautiful day my friends.

Take care..
Because " My life is going mmm..."

Kisses and huggys
Miss life

Kommentarer
Postat av: tina

Love you, tack för helgen! :) Puss å kram

2010-08-09 @ 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0