2009 har nått sitt slut nu..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert men inget jag kommer på nu.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nepp, var sjuk förra året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp några stycken
4. Dog någon som stod dig nära? Inte någon i år.
5. Vilka länder besökte du? Indien, Danmark Gran Canaria o Ålands kryssning :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej inte vad jag tror
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 juni då jag åkte till Indien, längtar tillbaka!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har utvecklats ännu mer på jobbet.
9. Största misstaget? minns inte..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? japp vatt sjuk lite då o då. värsta är att jag hunnit spy så mycket..mageninfluensa, fylla och förgiftad
11. Bästa köpet? Så mycket :) men älskar mina jeans leggins..bra uppfinning!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? resor, kläder o åter kläder..skor o väskor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och min familj gör mitt liv värt att leva..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Om magalam
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mer ledsnare i år tror jag.. men glad ändå.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Borde ha gått ner i vikt och träffat mer av mina vänner..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Egentligen inget..
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj
19. Blev du kär i år? jopp
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives och Greys o Våra bästa år.
21. Bästa boken du läste i år? äckligt
22. Största musikaliska upptäckten? Min singstar :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Yes, plankor så jag kan göra plankstek :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Ingenting
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade och åt säkert sushi :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske hittat min dröm kille o fått gifta mig...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggins, tröja, sjal och en väska med smycken.. :) mode
29. Vad fick dig att må bra? alla mina resor och mina underbara vänner och festerna jag har varit på.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? John Abraham :) my god..mums
31. Vem saknade du? Pappa
32. De bästa nya människorna du träffaden!? Tessan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0