Bästisen



Im so happy!! Att jag har känt min bästa vän i 13,5 år!
Tack för att du finns.
Denne helgen är super super härlig...igår när Tina kom så blev det snabb shopping på stan, hittade en fin klänning för 49:- kr :) wihoo! Sedan sprang vi fort till relaxen och vi var sååå kalla så det var underbart att krypa ner i en varm bubbelpool :)
Där tog vi en lunch och njöt utsikten med massa snö, första gången jag provade solarium..aldrig mer igen. Fick utslag, av värmen. Nu har jag kommit på att jag tål inte värme. Men lider inte av att inte få sola i med att man redan är brun..*fniss*
Vi gjorde ansiktsmask, peeling på kroppen och efter 3 timmar gick vi mot stan och hittade små skit igen :)
Hämtade ut bio biljetterna och det blev den där Morgan filmen. Tyckte den var sådär..inget jag ger massa poäng för kanske 2,5/5.
Vi tog en snabb sushi eller vi hade tänkt o sitta länge men blev 30 min :) ha ha..
Vi ska ut ikväll :) jihooo..blir god middag innan vi ska ut..fläskfile med klyftpotatis o bearnaisesås och marängsviss till efterrätt!! Blir massa goda drinkar ikväll och champagne :) nu ska jag äta frukost..
Vill inte att Tina ska åka hem imorgon..

Ha en toppen fortsatt helg!!

Puss o kram miss Happy


Kommentarer
Postat av: Tina

Åååh gumman! Vill inte heller åka hem imorgon! Har det så himla bra här hos dig, mår så bra och fyndar så mycket fint ;) Ska bli skitkul ikväll! Älskar dig och tack för allt min älskling! Puss puss puss bästis

2010-01-09 @ 12:18:38
URL: http://ikeepondreaming.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0