Nya tag..

Nu är det dags för nytt år o nya tag. Alltid lättare att avsluta de gamla då man vet att 2009 har gått över till 2010. Även om förra året gick bra med träning så ska det gå ännu bättre i år. Mitt mål är mer sluta äta socker. För det som är farligast. Ska dock även undvika söta drinkar osv. Få blir mer vin och margaritas :) ha ha..

Inte för att jag äter så mycket socker men det finns tex dolt bakom salt lakrits, goda drinkar, marmelad osv. jag dricker ingen läsk i med att det är för sött för min smak..lite väl äckligt, aldrig gillat det. Även söta bakelse eller bullar o kladdkakor, choklad osv har jag aldrig haft så stora intressen för.
Få jag gå på restaurang o måste välja mellan förrätt eller efterrätt så blir det definitivt förrätt :)

som sagt nytt år nya mål!

Nu ska jag sova..ögonen går i kors här.

puss o kram miss ("no") sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0