Smått o gott

Igår var jag hemma hela dagen och knappt gjorde nåt, sov, åt,sov åt i nåra omgångar. Bokade mig spinningpass som gjorde susen :) Svettigt tungt men skönt efteråt. Det regnade hela dagen igår, tycker synd om O-ringarna som gör sina aktiviteter utomhus. men vad är regn när det finns regn kläder.. :)
På kvällen gjorde jag lite plock mat bland annat med räkor, chorizo korvar, olika ostar, vindruvor, vitlöksås, dolmades, lite bröd och sist men inte minst mina favoriter som är marinerade vitlök från Ridderheims.. passar så bra till plock mat..Älskar i alla former av plockmat! :)

Tränar nu till Blodomloppet som är den 19:e augusti. Förra veckan hann jag med sex dagar men det är för att jag ska få upp tekniken om hur man ska orka springa hela rundan. Good luck säger jag..
Kan nog vara bra om man vill leka "ta fatt" leken med sina barn eller syskon barn i framtiden..*fniss*

Nu är det tre korta veckor kvar tills semestern är slut och där med jobba hårt fram till vecka 51..uscha! Vill inte ens tänka på det..
På söndag bär det åt mot Göteborg med några vänner..(N som är som en syster för mig) ska bli så kul.. ser jag framemot!)

Det jag skrev för några inlägg sen så går det framåt.. :) the life.

Nu ska jag dammsuga lite snabbt för imorron kommer min vän Tiniz..vi ska ha så kul.. prat, mys, halleluja på Strömpis i hope :)

Ha så gott mina vänner!

Puss o kram miss smått o gott


(Bilden är tagen i Turkiet 2010-07-02)

Kommentarer
Postat av: tina

ska bli jättekul att ses vännen :D puss

2010-07-26 @ 22:21:19
Postat av: Petra

mys att tina kommer imorgon :) puss

2010-07-26 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0