Next stop: Denmark-Dronninglund

Nu är det bara några utbildningsdagar kvar. Känns skönt att det väntas 8 veckors ledighet efter det. Dronninglund är så mysig ställe, med god mat och en gammal herrgård med sån fin natur runt omkring. Kommer njuta upp till max.


Innan jag bestämde mig att skriva detta inlägg kom jag på att att inläggen blir mycket roligare om det finns med en bild. Speciellt när jag läser andras med.
härdan efter så kommer jag med lägga in bilder.
Som alltid eller föddes så har jag aldrig gillat att ta foto.. finns inte ens med i min ordlista. *hihi*

Nu har jag packat snart klart men har självklart beslut ångest om vilka skor..vill lära mig att jag inte behöver alla skor med mig!..HAHA..
Har nu noppat mina ögonbryn och tog en sushi middag efter det med ett glas vin och nu ska jag hoppa in i duschen med lite gegga på ansiktet och peeling and shave!..:)

Hoppas ni får en toppen fin vecka mina vänner. Jag är tillbaka på torsdag kväll...

Puss o kram miss happy :)

Kommentarer
Postat av: Tine

Tack för dagarna! <3 Hade riktigt roligt! ;) Kraammmmm

2010-06-10 @ 08:52:31
URL: http://cerine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0