Ullared

(google)

 

I augusti blir det några dagar i Göteborg, och de jag ska vara med vill ta en tur till Ullared, men alla boende är bokade. Det enda som fanns var sånt med utan toa..*fyy* Men man kanske ska prova o leva lite som en skogsmulle :) *funderar starkt* Varför vi tänker så här är ju för att Västervik ligger åt andra hållet och Örebro högre upp o långt ifrån. Men nån kanske avbokar så vi kanske får åka dit och spendera lite money :)

 

Imorgon kommer mina två söta vänner som ska komma hit på middag, gör nåt liknande av tre rätters, och fördrink till det..

I mitt liv finns det några vänner som betyder massor för mig och det är T, R, N, T, P och även C. Tack för att ni finns!!

 

Nu ska jag lägga mig i soffan o sova..

Ps. Oh Johan du kan väl lämna ett inlägg när du har läst detta :) ds.

Ta hand om er mina vänner..

 

Puss o kram Miss Ullared


Kommentarer
Postat av: Tine

Kolla med mig när du ska dit, är kanske hos mina svärföräldrar då å kan erbjuda dej en sängplats? ;) Kraaammmmm

2010-06-23 @ 13:24:36
URL: http://cerine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0