Konstigt

Ibland fattar jag inget. Men när jag läser efterhand mina inlägg så upptäcker jag jämt stavfel/grammatikfel och allt! hihi...Måste skärpa till mig. Hur ska jag förbättra min svenska? Inte för att jag stör men kanske andra som märker? Vännen Tina ska jag fråga för hon är min förebild när det gäller svenska språket. Hade alltid henne som kunde rätta mina uppatser, tentor på universitet! Underbara du..saknar dig massor.

På lördag ska jag på en indisk fest men har beslut ångest om vilken färg jag ska ha på min sari. Ljusblå eller limegrön? Är sugen på dessa färger eftersom jag vill ha våren nuuuu!!!

Idag har jag köpt en häng biljett på Ikea..kommer nog strotsa omkring där halva dagen..i think!
;)

Nu ska jag äta frukost.

Juste igår köpte jag en underbar god balsamico cream (icas egna som kostar runt 44,50:-) som jag hade ringlat över mina ostar och goda chark tillbehör och lite marmelad till det gjorde sååå gott! Glömde ta bild på det..men gör det nästa gång!

Önskar alla en underbar dag!!

På återseende


puss o kram miss konstig

Kommentarer
Postat av: tina

Hej gumman! Vad söt du är! :) Det är ju lite charmigt med vissa stavfel ;) Du är min förebild också! Saknar dej skitmycket. Usch vad jag är sjuk! :( Hoppas vi hörs sen, shoppa lugnt ;) Puss å kram

2010-03-31 @ 13:10:14
URL: http://www.ikeepondreaming.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0