Lush

Jag älskar Lush produkter www.lush.com i söndags så fick tre saker följa med mig hem som:



Första bilden är som badkul fast man kan dela den i 3-4 delar och slänga i badkaret och den luktar choklad med kola :) den andra är läpp scrub som man skrubbar och efteråt så slickar man upp sockret ;) perfekt, smakar bubbelgum! Dryg som bara den..den rekomenderar jag så starkt! Andra bilden är som första fast denna är candy-bubbelgum/tuttifrutti. Ska prova i veckan..andvänder nu som doft i badrummet. Bara och stänka lite vatten på så osar det doft! Perfekt om man vill att badrummet ska lukta gott!

Snart är det påsklov och nu i helgen jobbar jag sen en veckas jobb med utbildning och sen LOOOOOV!! Ska på konserten..längtar!

nej nu ska jag ut i solen och njuta..

Puss o kram miss Lush

Kommentarer
Postat av: tina

VIll också ha badkul, hihi! :)

2010-03-17 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0