Påsklov

Idag börjar mitt påsklov efter ett utvecklingssamtal med chefen. Hoppas det går bra. Började med att jag glömde papprerna. Har jobbat tok mycket sista veckan eftersom vi har haft utbildning med. En MI utbildning det är motiverande samtal och vardagssamtal. Intressant men mycket har jag redan i bagaget från universitet och då kändes kursen lite lättare.

Ikväll skulle jag bara behöva krypa ner framför tv:n med ett glas vin och en bra film. Men vill ju så gärna träffa mina kollegor och sen är det ju lov ändå i 10 dagar som jag kan vila upp mig till sen.

Imrgon åker jag o bror till Stockholm för o lyssna på en indisk artist ska bli så himla kul. En förfest/mingel/middag innan den börjar och sen lite efterparty när det tar slut vid 00.00 tiden. Bra förfest! :)

På lovet ska jag träffa vänner som jag inte sett på årtal fast man bor i samma stad :s pinsamt men det blev så av privata orsaker. (mitt ex kompis flickvän) ;)

tvätta fönster, torka skåp, ta fram kläder som jag vill sälja sånt kul blir det!

Nä..nu ska jag ladda mina ballar!
Så jag vet vad jag kan säga *skryt skryt*

Puss o kram miss påsklov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0