500 kr rikare

(google)

 

Igår gick jag hem tidigare och tog ut resurs. Skulle ha gått redan vid 19.00 men kom inte från jobbet förrens 20.30 och fick åka med en annan buss än vad jag brukar. Det var nog ödet ändå, för på väg hem så blåste det enormt och såg en sedel flyga omkring, sprang o tog den snabbt och stoppade den i fickan och hade bara 100 m kvar hem och vågade inte känna på den. Väl inne i trapphuset börja jag titta, "JO FAN DEN VAR RIKTIG 500 KR SEDEL" Med ett stort leende på läpparna gick jag upp för alla trappor som inte var jobbiga, varit utan hiss i en vecka nu..*ghaaa*

 

Nu längtar jag efter den där lite mer riktiga värmen bara för att få använda kjol, slippa jackor slippa strumpor och bara njuta av lite värme..och grönskan! Hörde att snön skulle komma igen? Är detta ett skämt?

 

På återseende..

 

Puss o kram miss rikare :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Nere i skåne är det grönt och fint =)

2010-05-03 @ 08:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0