barnet..


Imorgon är det min dag men ni andra behöver inte gratta mig för att jag sluta fylla för två år sen..varför lägga på massa onödiga ålder när man gillar bäst sin ålder. Jag vill stanna på 25 år och då måste folk och samhället förstå det. Jag älskar att visa legtimationen samtidigt som jag älskar att gå in på 30+ :) hihi

Imorgon kommer familj på besök och ska äta lite tårta. Vad kan bli bättre än att ha sin familj hos sig. På eftermiddagen blir det säkert säkert en shoppingrunda med min bästis *hjärta* sen på kvällen en mysig ute servering med god mat hoppas jag. Sugen på det starkt! :) Sen på lördag blir det halleluja party på The Ritz med grill och kanske singstar hos mig.

Nu närmar det sig en åtta veckors semester, först ut är en fortsättnings utbildning i Danmark som jag längtar till. Sist blev jag så rörd och var så duktig engagerad åhörare och diskuterare. Hoppas på en underbar vecka där. Lääängtar! Det blir den 6-10 juni.

Jo, en sak till..jag är så glad att jag jobbar med ungdomar, man får så mycket tillbaka igår sa en elev till sin mamma "Det här är min favorit personal" Härligt härligt! :)
man ska vara lyhörd, bestämd och snäll och jo framför allt är det en viktigt att man visar respekt! Det tjänar du på här i livet..

Önskar alla en super härlig dag och helg också..

Puss o kram miss barnet


Kommentarer
Postat av: Petra

du är så söt gumman - sockersöt! ;-) kom på nyss vi jobbar ju idag tsm, lovely! förvirrad som man är..... pusss

2010-05-20 @ 10:34:12
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: tack desamma :) ♥

2010-05-20 @ 15:18:44
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0