Help me!!

Jag älskar att resa och nu funderar jag på vad jag ska göra i december, Indien med kompisar o familj och bröllop eller Afrika Kenya med bröllop och givetvis sola och bada.
Vet inte vad jag ska välja, sen är jag som vanligt sugen på resa  redan i sommar... :D haha..

Satt o diskutera med min kompis vad ska man göra med alla sparade pengar..man borde göra det man tycker är kul och samtidigt ha lite sparande, men lika bra o leva. För man vet inte hur kort livet kan vara.
Diskuterade även med en kompis som har rest iväg nu, frågade om jag ska köpa en ny mobil eller resa "RESA SJÄLVKLART".. skrek hon..

Så kära blogg läsare hjälp mig lite här nu vad jag ska göra...
Kenya, Indien eller ny mobil??

Puss o kram miss help me!

Kommentarer
Postat av: Petra

resa självklart!! mobil kan du köpa sen ;-) puss

2010-05-09 @ 14:03:05
Postat av: Annie

Kenya säger jag ;) Indien kan du ju åka till flera gånger =)

2010-05-09 @ 16:55:14
Postat av: tina

Först och främst ska du och jag åka nånstans v 26 ;) Och sen tror jag också nästan mer på Kenya... Vem ska gifta sig i Indien förresten? :) PUss puss

2010-05-10 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0