Dator


Igår åkte jag o D och köpte mig en ny dator. Allt för många har ju gnällt på min gamla goding som jag har haft ett tag. Varför får man inte ha kvar sin älskling, min första dator och den som jag köpte av pappas pengar då han gick bort. Datorn har jag snart haft i sju år och det är snart sju år sen pappa dog. Så nu förstår ni varför det har tagit emot mig att släppa den.
Igår var jag med D och en utav mina bästa dagar här i livet. Fick höra nåt som jag alltid kommer att bära med mig. Så säger bara mitt liv är underbart perfekt, vill inte byta med nån!

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll..här blir det Pretty Woman och en kopp te!

Puss o kram miss dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0