Indigo

Igår var jag och D och käkade på Indigo (spansk tapas bar) finns inget godare. Vi provade serranoskinka inlindade i dadlar som var grillade i ugnen (usch, inte alls gott) Tog choritzo korv som var stekt i olivolja, vitlök och chili, kronärtskockar med oliver, kycklingsspett, hel stekt tonfisk, fritierade potatis med chili aioli, vitlöksbröd och till de ett glas rött vin.
Vi hade en ur mysig kväll.. i höst mörkret. Imorse såg jag att han hade smugglat ner en bok i väskan som jag blev glad av. Han är bara så underbar!!
Mitt liv är underbart...

Nu bär det åt mot Stockholm hos Tina.

ha en super skön helg!

Puss o kram miss Indigo


Kommentarer
Postat av: petra

är det inte djungelvrål så blir det böcker, underbart! puss

2010-10-23 @ 09:54:36
Postat av: tina

glad att du träffat den underbara mannen, du är verkligen värd honom! puss å kram och tack för en underbar helg babe!

2010-10-24 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0