Lycklig

Hej vackra!

Suger fortfarande på karamellen och just nu känns det bara så bra. Livet börjar gå uppåt för mig men tänker en extra tanke åt en än som nyss förlorat två av sina nära o kära. Ibland är livet så orättvist att man bara blir ledsen på allt. Medan vissa har det bra o vissa får gå i genom massor med saker hel livet.

Igår var jag på utbildning, så intressant o bra. En psykolog/psykoterapuet som föreläste om schrizofrena människor. jag ska säga att jag fick med mig så mycket i bagaget och delar gärna med er som vill höra.

Idag blir det shopping time med mamma o syster ska bli så mysigt att bara vi tre ska umgås.
Sen ikväll blir det spinning och mys på kvällen av hemlig beundrare besök :)

Nu är det dags för mig o fixa sig.

Önskar alla mina nära o kära och givetvis bloggläsare en toppen dag!!

Puss o kram miss Lycklig

Kommentarer
Postat av: Tine

Puss! Tack!

Jo, sant som du skrev, vissa har det bra och andra går igenom massor.. Vi som går igenom massor får styrka av detta, tanken på att veta att just du är lycklig gör din vän lycklig! Det ska du veta vännen, P är lycklig för din skull! :) o lilla jag osså! hihi..

Vi ses snart? Hoppas! Puss

2010-09-29 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0