Koka potatis


När jag var jobbad einom vården när jag var yngre på mitt sommar jobb så berätta dessa tanter som jobbade där väldigt bra saker. Först lyssnade jag men har inte använt det på många år. Men nu när jag tränar o är jätte hungrig när jag kommer hem så kokar jag upp vattnet med potatisen i högsta värmen o sen stänger jag av plattan o vips så är potatisen klara efter 20-25 minuter beror på hur stora potatisen är. Bra va? :)
Idag gjorde jag så o sen så duscha jag o fixa emellan.

Nu har våren kommit tycker jag, underbart strålande sol även om det blåser rätt mycket emellan.

Önskar alla mina läsare en toppen dag!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Annie

Vaddå, stänger man bara av vattnet när det har kokat upp?? :O

2011-04-07 @ 15:43:31
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: petra

söt du är, min lilla gumma!!! ska du bli energi snål nu som pensionärerna? ;-) puss

2011-04-08 @ 07:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0