lönesamtal

Igår hade jag lönesamtal och det gick väldigt bra. Känns så bra o jag brinner för mitt jobb o utvecklar rätt och i rätt tempo. Det är viktigt att man inte ger allt o sen går in i väggen eller vågar inte ge nåt. Så jag ger så jag orkar både idag och om 5 år o 10 år.
Men just nu känns det sååå bra o jag älskar mitt jobb!

Jag åter fått sjukan igen (påssjukan) lyckades köpa 2 par skor på en vecka ;) love love shoes! Finns ju inget bättre.

Om 2 veckor är det vårruset och jag tränar inte så mycket inför det utan kör bara min vanliga träning så jag har konditionen uppe.

Imorgon ska jag klippa mig och vet inte hur bara, vet att jag ska spara mitt lång hår och klippa det mjukt.

11 maj åker jag till Borlänge o bokar alla sista detaljerna nu.

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Emy

Mitta mitta=D Allt bra med dig+? ser att ni har planer på att bygga hus, vad KUL!!!!!!! Grattis=D

2011-05-01 @ 20:43:56
URL: http://eemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0