Ny väska


I Februari köpte jag denna vår väskan. Har i alla dessa år bara haft svarta o svarta o någon enstaka gång nåt brunt o de är jag trött på. Så jag köpte denna fina o ska ha den nu till våren men hjag har gått o väntat nu i en månad. Idag kanske det är dags o slå till eller vad säger ni?
Den kan man även hänga på armen o snett över axeln o det ser snyggt ut.

Nu är dagens agenda att köra ett skivstångspass, sen en snabb sushi lunch med mor o sen blir det kvällsjobb. Så det blir fullt upp från o med nu.
Önskar alla mina en trevlig fredag o helg!

(Vissa har det bra o solar o har sitt rum vid havet o dricker öl o jobbar.. saknar min älskling som är i Alicante med jobbet)

Kramar

Kommentarer
Postat av: petra

väskan är snygg, det sa jag även när du gick väsk modell!!! passar dig verkligen :)

2011-04-08 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0