Ingen energi

Jag är totalt slut i allt, då menar ajg precis allt. Orkar inte ens packa orkar knappt gå till jobbet och orkar knappt till nåt. Jag vill ha energi, kan nån ge mig det nu!! På fredag ska jag få massage med syster och det ska bli så mysigt o skönt hoppas bara de hjälper.

Nu har första snön kommit och jag är väl sådär till det, hade klarat mig dock så väl o gott utan snö denna vintern. Men så är det. Jag måste upp till vinden o hämta mina vinter stövlar och det är väl de som är jobbigt. Jag tror jag packar ner mina andra skor o ger mig in i duschen o går upp till vinden o hämtar saker.

Är sugen på gå in i någon affär men ska börja jobba klockan 13.00 idag så hinner inte så mycket till nåt.
Knakse sticker tidigare till jobbet o tar lite julbords rester istället :)
Nu skyndar jag mig!

Kraam fina ni där ute..
Ge mig tips på energi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitta! Ta de försiktigt, du ska lyssna på din kropp! Strunta inte i den, vi struntar i den alldeles för ofta och får skiten sen...(den smällen åkte jag jue på).. Är energin slut så ska du vila och åter vila! Bra med massage på fredag me kära syster! Puzz kära vännnen min! <3 Tine

2011-12-07 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0