Nytt projekt

Hej mina vänner!

Sorry att jag inte har varit aktiv, jag har som sagt tappat intresset för o blogga men snart är suget tillbaka hoppas jag.  Jag har inte glömt er där ute.
Det händer ganska mycket nu både privat o jobb, Jobb är det omplaceringar och nedläggning och utbildning. Så ni förstå att hänga med där är inte lätt. Privata sidan så har jag blivit moster till en söt Maja, hihi! underbart! Samtidigt börjar jag bygga ett hus också så de projektet har börjat. Så fort jag får tid ska jag lägga in bilden här.
Annars är allting bra, allt rullar på som vanligt. Bara att hänga med allt.

Längtar efter mitt sommarlov också snart! ;)

Nu ska ajg ladda för solsidan som är dne nya favoriten!

ha en super skön kväll!

Kraam


Kommentarer
Postat av: tina

Ska du vara med och bygga huset? Coolt! :)

2011-03-13 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0