Tomten

Här är platsen som vi ska bygga. Trädet o busken som står där är på vår tomt. De svarta fläcken  på bilden som är mitt i är våran rondell. Så himla coolt liksom. Trodde aldrig att jag skulle göra detta. hi hi!

Igår så skåla Daniel o jag för vår framtid och han var så gullig, han sa "Jag vill leva med dig och gifta mig med dig o skaffa barn o bli gammal med dig i framtiden" Blev så tårögd..
Känns så himla bra mellan oss! Kan inte bli lyckligare.
Nu står bygget lite stil, våran husmäklare är på semester o vi väntar på att få se vår ritning som har lämnats till en arkitekt o sen ska detta skickas in på bygglov och sen blir det ytterligare några veckor på det o sen blir det grävning. Vår tomt lutar lite så det blir lite extra att gräva. men det gör inget för vår budget har vi lite marginal för sånt här.

Juste igår åt jag så goda räkor som jag vill dela med :)
Spanska räkor.
Färsk/frysta räkor med skal på och det ska vara tinade.
Chili och vitlök o olivolja.

Skiva vitlöken o chilin o fräs lite i olivoljan och lägg på räkorna och stek i högvärme så man får lite färg (inte för länge max 40 sek på varje sida) och sen servera med citron skivor och lägg upp på en fin fat/tallrik med lite blandsallads blad och ät med god aioli o bröd o ost till.

Ha en skön dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

mys mys!!! ta vara på varandra ;-) puss

2011-03-20 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0