Huvudvärk

Jag har haft huvudvärk sne i april i flera omgångar då INGET hjälper, inte ens tabletter, kaffe eller dricka massor med vatten. Igår ringde jag vårdcentralen o fick komma in idag o dme sa att jag hade bihåleinflammation o nu ska på 10 dagars kur.. Hoppas detta går annars sa läkaren att jag skulle få 7 dagars till o kanske en spolning..*huaaa* det skrämmer mig!

Nu hoppas vi o håller tummarna att askmolnen ska väck..bort!! Vill åka iväg nästa söndag..shit vad jag längtar. är sugen på en ny bikni men vet inte om jag bör ;)

I lördags blev det en toppen bra dag..först ut dopet o sen kvällen min. Mina Cake pops blev goda o populära..
dagen började med frukost i sängen av älsklingen. Fick en Höganäs tekanna som jag önskade mig!
fick presentkort på kicks, stadium, Nice och 4 st pasta tallrikar från märket Design Bruka vita.. så fina! :)

Hade en super skön dag med familjen! Bjöd på grillat..
Snart dags för Desperate Housewives.. wihoo!

Kraam


Kommentarer
Postat av: petra

lät som en mysig dag! :) hoppas du känner dig bättre snart och slipper spolningen den är inte så jätte trevlig precis :( puss fina du

2011-05-25 @ 08:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0