Nu äntligen ro

Hej fina du!

Nu äntligen är det lite ro i mitt liv efter all packning, jul, flytt o besiktning av lägenheten. Hade trott allt skulle vara klart förra veckan men tyvärr var hon som besikta från Miljöteamet en sat kärring! Aldrig i hela mitt liv mött på nån så känslolös kall person. Fast jag har bott i massor av lägenheter. Men det är över iallafall, som det heter 3:e gången gillt.

Nu har jag en vecka kvar och kan njuta för fullt. Idag sov jag till 9.00 sen åt jag en stor frukost gick ut o handla för kvällens mat som fattades.
Det blir färsk lax (hitta igår 500 g för 20 kr) med jordnärtskocks pure med kall romsås med lök o äpple som jag älskar. Till de sparris :)

Imorgon ska vi från halv 12 gänget träffas o äta på Indigo så underbart o längtar verkligen!
Mys på högsta grad :)

Nä nu ska jag lägga mig i soffan med en skön filt o titta på tv.

Hoppas du min vän får en toppen dag!

tack för att du finns!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0