18/4

Idag är det en riktig regnig dag men jag ser bara positivt till det, är ledig och alla snö ska försvinna nu! Sedan får vår/sommar solen och värmen komma fram.
Ska passa på och göra pilates idag en stund. Sedan bara vara hemma. Baka behöver jag inte ens heller göra för jag gjorde en stooor sats med kärleks mums som smakar så lovely som på konditoriet, saftiga och stora bitar.

om några veckor åker jag till Portugal, ska bli så skönt att få komma iväg. Förra året kom jag inte iväg nånstans vilket var okej efetrsom vi byggde hus och gifte oss.
Nä nu ska jag förbereda den goda fisken till ikväll..nomnom!

ha så fint mina vänner!
Skriv gärna en rad så jag vet vilka som läser :)

Kram

Kommentarer
Postat av: tina

jag läser alltid! kul att du skriver ofta nu :D puss

2013-04-18 @ 15:30:43
Postat av: petra

jag läser! :) kul att du börjat igen :)

2013-04-19 @ 18:45:41
Postat av: Mitta

Wihoo!!! Vad kul :) Kände att det var lika bra och skönt igen!

2013-04-21 @ 21:53:04
Postat av: Maria J

Jag läser också:) Kram

2013-05-02 @ 23:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0