24/4

God morgon finingar!
 
Hoppas ni har haft en bra start på dagen. Jag är ganska seg med en huvudvärk. Vad är det som går? Varannan perosn mår illa och andra varannan har migrän/huvudvärk. Känns så trist vill ha sol sol sol och värme så man kan ta på sig ballerinaskor!
 
Helgen tänkte jag åka till Västervik till Neelam och besöka dem, ser framemot det och bara vara där och prata massa skit :) lite tjej mys!
 
Åh idag saknar jag min andra halva TINA!! Du är så saknad av mig men jag är så otroligt glad att du njuter och mår bra andra sidan jordklotet. Din blogg och bilder gör mig så lockad också. Kan inte fatta att det finns såna paradiser på samma jordklot och på sammajordklot så dör/skadas massa människor som Syrien och Boston. Mina tankar går till dem. När jag tittar ut genom fönstret känner jag mig lycklig över det jag har.
 
Nu är det endast 7 veckor kvar innan jag går på semester! åh vad jag längtar :)
 
Önskar er en fin fortsatt dag! Va rädda om er och va glada för det ni har och njut av det ofta!
 
Massa kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: tina

Saknar dig lika mycket fina Mitta! Önskar du var här och kunde uppleva paradiset med mig :) Men håller med, det är hemskt det som hander runt omkring I världen :( Hoppas solen kommer snart och att huvudvärken försvinner. Puss

2013-04-25 @ 07:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0