Ett år senare

Hej!
 
Nu har jag haft blogg paus från ett år.
Nu kankse man kan berätta vad som har hänt under året.
Vi har flyttat in i vårat underbara hus som vi bara älskar, det är så häligt att bara pyssla och greja igen.
24-25/8-12 så gifte vi oss! Mitt livs underbaraste dagar då min dröm gick i uppfyllelse. Jag fick gifta mig med min dröm kille och det känns helt rätt i hjärtat än.
 
Vi hade två dagars bröllop och våra nära och kära var med vilket var ännu en dröm.
Nu ska jag försöka hålla igång här igen!
 
Hej så länge!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: tina

jaaa! ååh vad roligt med blogginlägg från dig, har verkligen saknat det! <3 love u och är så glad att du hittat din prins! Puss å kram

2013-04-15 @ 11:59:26
URL: http://mylifeabroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0