Portugal!

 
 
 
 
 
 
 
 
God dag!
 
Hoppas ni har det fint i vårvärmen. Själv har det krypit in en allergibo i näsan kliar-som-satan-fan!!
Först vill jag tacka min fina vän Tina som gästbloggade förra inlägget. Jag har fått äran att gästblogga hennes blogg vilket ska bli så snart jag hinner (Tack fina du)!
 
I onsdags kom jag hem från en skön resa i Portugal, ajg gillar verkligen landet, litet men finns allting. Vänliga människor, billigt, god mat och exotiskt.
Eftersom jag inte kunde njuta av sangria så blev det färsk pressad apelsin juice varje dag och många gånger om dagen. Japp har en bebis i magen :)
Jag kommer att definitivt att åka tillbaka snart igen.
 
Önskar er en fin helg och dag!
 
Många kramar Mitta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0