24/10-13

Gomorron där ute!

Idag är det 6 dagar kvar tills bf men det är ju bara en siffra. Att få längta efter något känns alltid så lång tid, spelar ingen roll om det handlar om månader, veckor, dagar, timmar, minuter, väntan och längtan är alltid så lång. Men snart är h*n här. Vid rätta tillfället och när den känner sig mogen men vi allihopa längtar nu.

Imorgon ska jag jobba min sista dag tänkte jag. Ska till jobbet och packa ihop mina saker och sen hem och bara vila nu inför kommande. Känns trist på ett sätt i hjärtat att lämna mina fina elever men jag är tillbaka. Fick ett mail av en elev idag att jag är den bästa personalen nånsin och det kändes så fint att höra i hjärtat. Bekräftelse är nåt vi måste ge ofta och det är synd att vi är för stolta för att berömma varandra i lagom mängd. Men vi skulle må mycket bättre av det än att bara ställa krav och lika någon hela tiden. va den du är och ge människor mer beröm!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0