9 dagar kvar

God förmiddag!

Hoppas ni mår bra. Själv sitter jag hemma och tar det lugnt. Det blåser lite granna för jag hör hur fläkten ovanför spisen låter då och då. Men är det, nu är hösten här.
I mamma gruppen har alla nu fått sina bebisar och två fick pojkar och tre fick flickor, nu är det bara jag kvar. Ska bli kul att träffa dem snart och få se alla underverken.

Hur mår ni? Själv jobbar jag fortfarande, lite skumt men mår bra förutom att man har sammandragningar och nu har tom förvärkarna satts igång ordentligt så vissa tider på dygnet är det som att ha mensvärk och då känns det som snart kommer man behöva åka in men då somnar jag och allt är som vanligt igen.

Önskar er en fin dag!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: tina

spännande, snart är det din tur!

2013-10-22 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0