Smoothies

Hej mina vänner!

Jag har bestämt mig för att börja använda systemkameran mer nu eftersom man får mycket snyggare bilder också.

Här kommer en ur god Äpple och Kanel smoothies

Frys gärna in äpplen om ni har i trädgården inför hösten. Skala och skiva dem.

En näve frysta/färska valfria skalade äpplen i bitar.
Filmjölk/yoghurt
Vaniljpulver
Kanel
mjölk för att få den rinnigare.

Kör allt i en mixer och vill ni så tar ni istället vaniljyoghurt men tycker de är massa onödigt socker i så lägg i en klick honung annars eller 1-2 tsk socker.
De här smakar som äppelpaj :) Brukar även lägga i extra protienpulver för att öka mättnads känslan och den är underbar. Gör en stor sats på frukosten och tar ett glas på eftermiddagen som mellis.

Hoppas det ska smaka bra! Prova nu och återkom vad ni tyckte :)

Kram


Kommentarer
Postat av: tina

låter jättegott, önskar jag tålde äpplen :D

Svar: Kanske kan välja annat i?..Puss
Mitta

2014-03-20 @ 03:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0